SERWIS

email: [email protected]

tel. +48 516 170 718

Serwis czynny od 10:00 do 14:00 (od poniedziałku do piątku)



Adres do wysyłki:

GREKOS sp. z o.o.

ul. Gaikowa 41A

43-220 Bojszowy

Nasz Serwis to wykwalifikowana i doświadczona kadra techniczna.


Co oferujemy?


• Doświadczenie i kompetencje - mamy wiedzę, doświadczenie i kompetencje, z zakresu naprawy jonizatorów, ozonatorów, oczyszczaczy i wielu innych produktów, których nie świadczą wszystkie serwisy
• Profesjonalnie i w terminie – dokładamy starań, aby 100% trafiających do nas sprzętów zostało naprawionych. Żeby dodatkowo zaoszczędzić klientom czasu zaczynamy od diagnozy usterki, która jest podstawą dla klienta do podjęcia decyzji o naprawie lub odstąpienia od zgłoszenia.
• Gwarancję na wykonaną naprawę – mamy pewność, że nasz serwis jest na najwyższym poziomie, a w przypadku usterek po-naprawczych zapewniamy szybką i profesjonalną pomoc naszego fachowca.
• Wysokiej jakości części oraz akcesoria do naprawy sprzętu. Dzięki temu Państwa urządzenie będzie sprawne przez długi czas.
 
Jak wygląda naprawa krok po kroku?


• Najpierw musisz zgłosić usterkę, wysyłając zgłoszenie na adres email: [email protected].
• Następnie otrzymasz na adres email formularza do zgłoszenia serwisowego z prośbą o wypełnienie i odesłanie na adres email: [email protected].
• W przypadku Door to Door i gdy produkt jest na gwarancji my zajmujemy się jego odbiorem do Ciebie, zlecając przesyłkę kurierską na nasz koszt.
• Jeżeli produkt nie jest objęty gwarancją Door to Door, wtedy przesyłasz do nas sprzęt do naprawy na własny koszt.
• W przypadku, kiedy produkt nie jest już na gwarancji możesz skorzystać z naszego kuriera na Twój koszt lub samodzielnie dostarczy do nas produkt do naprawy.
• Każda naprawa jest inna, więc każda usługa serwisowa pogwarancyjna jest wyceniana indywidualnie. W dużej mierze ostateczna cena zależy od kosztów części i akcesoriów zamiennych. Jeśli ich użycie nie jest konieczne, wtedy zapłacisz tylko za usługę. O koszcie naprawy dowiesz się jeszcze przed naprawą.
• W każdym przypadku nasz Serwis dokonuje diagnozy naprawy i przygotowuje kosztorys sprzętu zgłoszonego do naprawy. Następnie rozpoczyna się etap naprawy (jeżeli zaakceptujesz koszty) lub zamknięcia zlecenia (jeżeli nie zdecydujesz się na naprawę).
• Płatności za naprawę dokonujesz w momencie otrzymania naprawionego sprzętu w formie płatności „za pobraniem”.
• Naprawiony sprzęt wysyłamy każdorazowo za pośrednictwem Poczty Polskiej.

Jaki sprzęt naprawiamy?
• jonizatory wody
• jonizatory powietrza
• oczyszczacze powietrza
• ozonatory
• generatory wodoru
• zamgławiacze